luni, 4 ianuarie 2016

Am vandut masina si am primit amenda de rovinieta - Castigarea procesului si "mentiune de instrainare a unui autovehicul vandut"


Daca a-ti citit articolele: Am vandut masina si am primit amenda de rovinieta - Care este rezolvarea ?
si Raspuns la intampinare - Amenda Rovinieta la autoturism vandut inseamna ca trebuie neaparat sa cititi si acest articol.
M-am prezentat la proces si am asteptat mult si bine pana mi-a venit randul...
Am spus prezent si am mentionat faptul ca LEGEA NU ESTE PREVIZIBILA.
Apoi am asteptat raspunsul... Recunosc ca am avut emotii deoarece s-a amanat raspunsul dar cel final suna asa:
Admite plângerea contraventionala formulată de petentul (numele meu), in contradictoriu cu intimata COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA S.A. – Centrul de Studii Tehnice Rutiere si Informatica C.E.S.T.R.I.N. si, in consecinta: Anulează procesul-verbal de constatare a contravenţiei seria xxx nr. 000000 incheiat in data de xxxxx si exonereaza petentul de plata amenzii in suma de 250 lei. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică de la 22 decembrie 2015.

Chiar daca partial am castigat procesul cu CNADNR am mai facut si un demers la MAI - Institutia Prefectului Arges.
Am scris un email la adresa: spcrpciv@prefecturaarges.ro , in care am explicat ca am vandut vehiculul respectiv si as dorii sa mentionez in baza de date ca autovehiculul este instrainat.
Am primit raspuns ca am nevoie de:

- Copie Talon Auto
- Copie Carte de identitate a vehiculului
- Copie Contract de vanzare cumparare
- Copie Fisa de inmatriculare auto
- Copie carte de identitate a subsemnatului
- Copie carte de identitate a cumparatorului
- Adeverinta Primarie (care sa confirme ca nu am datorii)
- Certificat fiscal.

 Documentele le-am scanat si le-am trimis pe mail.
Urmeaza sa primesc raspuns cu "mentiune de instrainare a unui autovehicul"...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu